Podsumowanie odbioru azbestu w 2014r.

  Wzorem lat ubiegłych, w roku 2014 realizowana była na terenie gminy i miasta Szubin usługa demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów azbestowych z nieruchomości osób fizycznych i prawnych.
Gmina Szubin otrzymała dotację na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w wysokości 74 053,70 zł. Z tych pieniędzy usunięto azbest z 34 posesji, w ilości 184,51 ton.

Gmina Szubin otrzymała również dotację ze Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią w wysokości 5 000 zł na transport i unieszkodliwianie wyrobów azbestowych, dzięki którym usunięto azbest z 19 posesji, w ilości 37,21 ton.
Z budżetu gminnego na zadanie wydano środki w kwocie 8 023,50 zł.

Wytworzył: Alicja Hoffmann (30 grudnia 2014)
Opublikował: Alicja Hoffmann (30 grudnia 2014, 12:30:06)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3046

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij