Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina18.01.2021

Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina

18.01.2021


Uprzejmie informuję, że termin do składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina upływa 31 marca 2021r.

Wniosek o nadanie Medalu mogą złożyć:
1)    Przewodniczący Rady Miejskiej w Szubinie;
2)    Burmistrz Szubina;
3)    stała komisja Rady Miejskiej w Szubinie,
4)    dyrektor jednostki organizacyjnej gminy;
5)    organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie gminy Szubin.

Nadsyłane do Rady Miejskiej w Szubinie wnioski powinny odpowiadać wymogom określonym w uchwale nr XXXIII/402/17 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina.

W uzasadnieniu wniosku należy wskazać zasługi kandydata dla Gminy Szubin. 

Wnioski można:
1) doręczyć bezpośrednio do urzędu gminy i wrzucić do specjalnej skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12;

2) przesłać do urzędu gminy pocztą tradycyjną na adres: Rada Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.
 
 
 
Burmistrz Szubina
/-/Mariusz Piotrkowski
 


Załączniki:
Pobierz uchwałę
Pobierz wzór wniosku (33kB) word

metryczka


Wytworzył: Mariusz Piotrkowski (18 stycznia 2021)
Opublikował: Renata Kabulla (18 stycznia 2021, 12:39:31)

Ostatnia zmiana: Renata Kabulla (19 stycznia 2021, 13:18:31)
Zmieniono: dodanie informacji o sposobie złożenia wniosku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 54